DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Pátek Březen 18 07:40:28 CET 2011

Pokud chcete, mám doma přístroje VNWA - http://www.sdr-kits.net/, miniVNA - http://www.ssbusa.com/minivna.html a DDS od Balua. Pokud chcete mohu Vám změřit spektrum na kmitočtech které si řeknete. V každém přístroji je jiná DDS - teď nemám čas hledat typy ale měl byste tím představu o tom co leze ze 3 typů DDS na Vámi zvolených kmitočtech.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Draček Fráček
Sent: Thursday, March 17, 2011 10:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Tak nevim, v mezi case zoufalstvi jsem prohrabal zasoby a kupodivu nasel i nejake AD9954, pak jsem 2x tak dlouho hledal pozitiva pouziti takoveho DDS dela, abych pak zjisitl, ze je vsechno jinak. A nejhorsi je, zase vim prdlajs. Bohuzel jsem na tom zcela opacne , jak vidno po suplatech najdu nejake ty DDS (nasel jsem i gigovou 9858) , ale spektralni analyzator nenajdu at hledam sebe vice :-).