DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Březen 17 15:23:58 CET 2011

este ma napadlo ze som zabudol povedat ze digitalny IQ demodulator ktory
pracuje s 4 nasobkom pracovnej frekvencie potlaci druhu harmonicku ak sa
bude robit priemer nasobku dvoch vzoriek (co sa doporucuje tak ci tak).
Druha harmonicka tam bude vystupovat ako DC offset ktory sa potlaci tym
priemerovanim. Skuste si to nakreslit.
Trochu to pomoze s navrhom filtra.
b.