Náhrada kabelu J-Y(St)Y1x2x0,8

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Červen 27 00:41:33 CEST 2011

Dne 26.06.2011 22:40, Slavomir Skopalik napsal(a):
> Spojit pararelne vsechny bilo/barva dohromady a barvy take dohromady
> aby nebyl problem s ubytkem napeti a zaroven to zustalo  "kroucene".
>
> U jisty spojuji pararelne dva a dva vodice, jelikoz tech 0.8 je prumer,
> prurez je cca 0.5mm^2 a katalogovy odpor smycky je 73R/km.
>
> Slavek
>
> PS: Taky ted ozivuji Inels a opet me dostali jak maleho kluka.
> Bez HW klice (jenz sebou samozrejme nenosim) nepripojite k centrale
> ani jeden externi modul na TCL (ani CIB master).

Díky, s tím UTP jsem si tak nějak představoval, chci to jen na
odzkoušení. Pomalu budu objednávat z Tecomatu jednoho Foxtrota a chci k
němu cvičně připojit pár ovladačů po CIB a nějaké vstupy od PIRu a
kontaktů, co máme v praci nainstalované a nezapojené do EZS. Tak si
zjišťuju, co a jak.

Jinak teď mají u Tecomatu akci na Mosaic
http://www.tecomat.com/index.php?ID=946
Pro nové zákazníky při koupi libovolné centrály s licencí na Compact+
zvýhodněná cena za balíček. Konzultoval jsem to po telefonu, cenové
zvýhodnění spočívá v tom, že za komplet centrála + licence Compact+
zaplatím tolik, co za centrálu. To mně docela potešilo :-)

Nevíte něco o pověstech, že Inels a Tecomat spolu přestávají kamarádit?
Říkal mi jeden známý, že mají nějaké neshody stran software, ale nakolik
je to věrohodná informace nevím. Jen na
http://www.tecomat.com/index.php?ID=1013 je pár řádku ohledně náhrady
prvků Inels prvky Tecomat...

JF