RE: Náhrada kabelu J-Y(St)Y1x2x0,8

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Červen 27 03:44:48 CEST 2011

> Jinak teď mají u Tecomatu akci na Mosaic
> http://www.tecomat.com/index.php?ID=946
> Pro nové zákazníky při koupi libovolné centrály s licencí na Compact+
> zvýhodněná cena za balíček. Konzultoval jsem to po telefonu, cenové
> zvýhodnění spočívá v tom, že za komplet centrála + licence Compact+
> zaplatím tolik, co za centrálu. To mně docela potešilo :-)

To mate docela stesti, po me to chteli zaplatit :(
Zasadni problem mam v tom, ze ten jejich MOSAIC porad pada na access
violation.
Dale jsou podporovany jen XP32 a Visty (na windows 7 a cokoliv 64 bit
zapomente).
Na XP 64 to skoncilo modrou smrti.

> Nevíte něco o pověstech, že Inels a Tecomat spolu přestávají
> kamarádit?
> Říkal mi jeden známý, že mají nějaké neshody stran software,
> ale nakolik
> je to věrohodná informace nevím. Jen na
> http://www.tecomat.com/index.php?ID=1013 je pár řádku ohledně náhrady
> prvků Inels prvky Tecomat...

Ano to je pravda, jeden to haze na druheho (ELKO EP x TECO).

ELKO EP se to snazi delat vice pro bezne lidi, TECO znamena ciste
vyrazne zdrazeni pri stejne funkci (v realnych cenach cca 30 az 40%,
pozor neplest s ceniky).
Na druhou stranu TECO je na tom odborne lepe, ale nicmene uz ted je drazsi
jak SIEMENS (cca 2x pri porovnani s cenou CPU S7-1200).
Napriklad je vyhodnejsi kupovat i veci co vyrabi TECO od ELKA, nez s TECA.
Jako perlicku si dovoluji upozornit na ceny 24V zdroju (4950 Kc bez DPH za
100W zdroj).
Pro srovnani podobny zdroj z TME (vsechno je stejne brandovany MainWell)
DR-120-24 za 724 Kc bez DPH.

Tak nejak mi prijde, ze ELKO umi lepe prodavat (jednani s TECEM jsou fakt
neprijemna),
TECO to zase umi vyrobit (s cimz elko asi bude mit problem).
Pokud si to opravdu rozdeli, tak na tom trati obe firmy a hlavne zakaznici.
Vedel jste treba, ze CFOX je oznaci TECA pro CIB ?

Ale dost kritiky (ten MOSAIC jim stejne nezapomenu), premyslel jsem,
co by mohla ta "inteligence" umet.
Napadla men takova zaklani struktura pro kazde svetlo:

Celkova doba sviceni
Doba sviceni od poslendi resetu (reset by se mel provadet pri vymene
zarovky)
Pocet resetu
okamzita dova sviceni
Pocet rozsviceni
Stmivatelne
Adresa Vystupu

Smyslem je, aby bylo mozne zjistit, jak dlouho se realne sviti v
mistnostech,
kolik to asi spotrebovalo energie, jak dlouho vydrzela zarovka (o usporkach
neuvazuji).
Jak budu mit neco hotove, tak to zverejnim.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158