RE: Náhrada kabelu J-Y(St)Y1x2x0,8

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Červen 26 22:40:29 CEST 2011

Spojit pararelne vsechny bilo/barva dohromady a barvy take dohromady
aby nebyl problem s ubytkem napeti a zaroven to zustalo  "kroucene".

U jisty spojuji pararelne dva a dva vodice, jelikoz tech 0.8 je prumer,
prurez je cca 0.5mm^2 a katalogovy odpor smycky je 73R/km.

Slavek

PS: Taky ted ozivuji Inels a opet me dostali jak maleho kluka.
Bez HW klice (jenz sebou samozrejme nenosim) nepripojite k centrale
ani jeden externi modul na TCL (ani CIB master).