Náhrada kabelu J-Y(St)Y1x2x0,8

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Neděle Červen 26 20:30:49 CEST 2011

Dne 25.06.2011 23:47, hw na itherm.cz napsal(a):
> ja jsem pro prvotni pokusy pouzival beznou dvoulinku, 2x0,5 a vse
> chodilo bez problemu
> ve finale jsem to ale tim JYSTY natahal ...
> pouzil jsem ale 2x2x08 a druhy dva pary pouzivam pro jine veci. (TCL,
> RS232)
>
> jinak ten kabel je stineny tak mozna to bude duvod proc je doporuceny
>
> to ze budete potrebovat jen 25m se mi az nezda, ja spotreboval 100m
> klubo a jeste jsem musel dokupovat (dum 7mx12mx2patra)
>
> Pavel

Ve finále těch metrů bude určitě víc, tam to JYSTY dám, teď potřebuji
oživit základní jednotku s pár moduly. Nechci to dělat jen tak na stole,
a na trošku delší vzdálenost bych mohl mít k dispozici nějaké volné
kabely ze strukturky plus pár osazených detektorů EZS (teda ještě ne v
novostavbě, ale v práci). Šlo mi hlavně o potvrzení předpokladu, že
kdyby něco nejelo, tak to nemusím v prvním kole hledat v kabelech.

Díky za odpověď :-)

JF