Maly servrik s Intel D410 Re: A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červen 17 17:36:49 CEST 2011

Buď kecá lidlmeter nebo to tak je. Zdroj je externí, ale to se mně zdá
zvláštní, že by měl větší jalovou spotřebu než ATX zdroj, mám tam 1Gbit
Intel síťovku + wifi, 4GB ram. 2x WD RE Green + 2,5" Blue Edition v USB.
Možná je to míň a zbytek bere ta UPS + bordel okolo, moc se mně s tím
experimentovat nechtělo, i tato spotřeba je pro mě uspokojivá vzhledem k
tomu, co všechno to umí a dělá.
Uvažuju o tom AMD, protože nabízí mnohem víc možností rozšíření (víc paměti,
víc disků, víc slotů) a spotřeba bude hodně podobná.