Maly servrik s Intel D410 Re: A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Červen 17 19:13:31 CEST 2011

Tak ted jsem to prendal jiz do bedny s pomerne poctivym zdrojem s
maximalnim vykonem 145W.

Spotreba s bezicimi obemi disky klesla na 31W - maximalni spicka za cca
hodinu co to bezi je 35W - pri usnuti datoveho disku je prikon 28W.
Tohle uz opravdu je veeelmi prijemne - to je v podstate skoro polovicni
spotreba toho AMDcka, ktere si spickove cucne 70W.

Ja ten AMDckovej server chci pouzit, ale jen proto, ze chci mit DMZ a
vyhrazeny web server. Chci zkusit jak pojedou na tomhle HW dva virtualy.

--
S pozdravem
Radek Vicek