Maly servrik s Intel D410 Re: A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 17 15:53:59 CEST 2011

D510 podle me nemuze bastit 50W kde by se to tam nabralo? Je to porad
chipset NM10. Proti D410 je uvadeny rozdil cca 2-3W.

Pokud ano tak je opravdu nesmysl neco takoveho porizovat. Zminenej
server s AMD690 chipsetem a dvoujadrovym Athlonem 45W se v pohode vejde
do 55-60W (samotna deska s jednim diskem, DVD bere 45W) a mate tam slotu
co si vzpomenete.

A rozdil v cene je jen cena MB pro to AMDcko.

Radek Vicek