Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červenec 28 22:12:47 CEST 2011

ta nova ma displej ktory ukazuje okamzity vykon. Riadi sa plynule podla
potreby.
tu je video toho mikro hrotu
http://www.youtube.com/watch?v=EKImtK08FOE
tu je vidiet ako narastie vykon ked je potreba nieco pajkovat
http://www.youtube.com/watch?v=lJMYr3XQVmA
regulacia je tak rychla ze to ani nevnimas
b.