Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:59:22 CEST 2011

No tak ja nesouhlasim s tim, ze potenciometru netreba. Pokud jde jen o
pajeni DPS tak mozna ne, ale jinak moznost seridit si teplotu i na jine
veci nez DPS je fajn.

Jinak ale souhlasim - mam nejakou starou ERSA s 80W ruckou, coz je jen
cerna krabice (modularni - do krabice s trafem se zasune vlastni ridici
jednotka):
http://arch9.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/04/24/3/8/643782987407501019741359-5734633-700_700.jpg

je tam jen LEDka ukazujici kdy se rucka nahriva a ten potak s teplotou

da se s tim pajet cokoliv od nejmensi smd az po plechove vejfuky na
modely - tam se preve hodi zvyseni teploty na 400st (nebo pri letovani
baterii)

Radek Vicek