RE: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 28 15:29:41 CEST 2011

Přesně, já koupil po revoluci za 200,- ERS50. Používám ji dodnes a jsem s ní velmi spokojen. Ale nikdy jsem neměl v ruce žádnou drahou značkovou. To přiznávám :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, July 28, 2011 10:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

No tak ja nesouhlasim s tim, ze potenciometru netreba. Pokud jde jen o
pajeni DPS tak mozna ne, ale jinak moznost seridit si teplotu i na jine
veci nez DPS je fajn.

Jinak ale souhlasim - mam nejakou starou ERSA s 80W ruckou, coz je jen
cerna krabice (modularni - do krabice s trafem se zasune vlastni ridici
jednotka): http://arch9.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/04/24/3/8/643782987407501019741359-5734633-700_700.jpg

je tam jen LEDka ukazujici kdy se rucka nahriva a ten potak s teplotou

da se s tim pajet cokoliv od nejmensi smd az po plechove vejfuky na
modely - tam se preve hodi zvyseni teploty na 400st (nebo pri letovani
baterii)

Radek Vicek