Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Červenec 26 19:29:21 CEST 2011

S Keilem jsem mel naprosto stejnou zkusenost. Se zapnutou optimalizaci nebyla sance odhadnout jak se bude vysledek chovat. Od doby co jsem prisel na to, ze optimalizace vyhodi promennou, kterou pouziva behem cele procedury, tak prekladam jedine bez optimalizaci. Nastesti s tim nemam problem, protoze se me to do pameti zatim vejde :-)

S pozdravem JK