Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Červenec 26 11:49:32 CEST 2011

To byla jedna z prvních věcí které jsem kontroloval.
I tak by se chyba projevila už dříve a v obou procedurách.
Jednalo se o odladěný kód na který se nesahalo, přesto po jiné úpravě
se objevila popsaná chyba.
Zkusil jsem i prohodit pořadí obou procedur, chyba se přestěhovala do
té které byla ve zdrojáku dříve.

Nikdy nevylučuju že byla chyba na mé straně, ale v tomto případě jsem
přesvědčený že to byla chyba Keilu.

Tomáš