[OT] ZL Topenarstvi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červenec 25 21:32:43 CEST 2011

Zdravim
Prosim o radu
I kdyz zvladnu topenarsky obor jako mnoho dalsich mozna lepe nez
kterykoliv z remeslniku , dneska pri zadosti o ZL na novou spolecnost
jsem narazil.

Pry musim byt nejdrive 6 let zamnestany jako instalater nebo topenar a
pote mohu ziskat ZL ;-))
Zamestnanec jsem nikdy nebyl a 6 let cekat ci otrocit se mi nechce ;-)

Je to k vzteku jak elektroinzenyr a stavebni inzenyr (spolecnik) nemohou
ziskat ZL pro zivnost, kterou zvladne kdokoliv kdo ma zdrave ruce a nohy.
Ma nekdo recept jak to vyresit ci obejit, pripadne kolik komu donest?
Samozrejme je moznost zamestnat topenare, ale tohle nepripada v uvahu,
nikdy nemuzeme byt na nekom zavisli.

Dekuji
LK