Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 23 13:19:28 CEST 2011

 23.7.2011, 13:08:13

V kazde normalni domacnosti, jsou nejruznejsi spotrebice pripojene
pomoci sitove snury, jsou tam ruzne prodluzky ci jine kabely. A taky v
kazde bezne domacnosti jsou nuzky, noze, rezaky na papir a pod.
Jak to asi dopadne, kdyz clovek, je jedno zda malej nebo velkej, vezme
nuz a zacne pizdlat nejakej ten kabel.
Muzeme vsechny snury a kabely opatrit ocelovym pancerovanim, muzene
zakazat vsechny noze, nuzky a jine ostre predmety, nebo budeme
povazovat za dostatecne, ze se lidi nauci do kabelu nepizdlat.
Mozna ze casem ojro ouradove, za nadseneho hykani zblbleho davu prosadi
to prvni ci druhe, nebo pro jistotu oboje, ale ja za nejlepsi povazuji
reseni treti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz