Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Sobota Červenec 23 11:33:30 CEST 2011

Já myslim, že jsem ji zastavil, jak moc razantně, to už si nepamatuju,
ale od tý doby jsem ji neviděl nic strkat do zásuvky, tak jsem ji
nemoh napomenout znova. A i kdyby, určitě bych se nespoléhal na to, že
to pochopila a že ji nenapadne to příště zkusit zas. Snad v každý
druhý rodině je aspoň jedna historka, jak malý dítě něco strčilo do
zásuvky a dostalo kopanec. Já sám si pamatuju, že jsem strčil do
zásuvky nějakej nástroj z manikůry, ale jen mě to zabrnělo, asi přes
tu plastovou rukojeť. Ale to mi bylo tak deset. Rodiče měli radost,
když jsem jim to řek ;-)

P.K.