Mereni spotreby FPGA

Pátek Červenec 8 11:16:39 CEST 2011

2011/7/8 Galloth <lordgalloth na gmail.com>:
> Navrhujeme desku osazenou FPGA Spartan6 a bylo by docela zajimave mit
> moznost zmerit spotrebu designu v FPGA. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo
> neznate zpusob, jak zmerit proud v 1V vetvy, tak aby samotne mereni
> neznehodnotilo napajeci napeti (FPGA ma nejake dosti presne pozadavky na
> napajeci napeti)

Předpokládám, že ten 1V vyrábí nějaký lineární stabilizátor, pokud
jeho vlastní spotřeba bude vzhledem ke spotřebě FPGA zanedbatelná,
můžete měřit proud na jeho vstupu nějakým běžným multimetrem ze
šuplíku. Pokud to ale bude nějaký spínaný měnič, bude oběr pulzní a
pak by to ten měřák mohlo zmást.

Pavel Kadečka