Mereni spotreby FPGA

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červenec 8 14:34:28 CEST 2011

my pouzivame uplne obycajny rezistor. Napatie/prud do napajacej roviny
sa vzdy privadza z jedneho miesta, takze tam strcime prepojku ktora sa v
pripade potreby nahradi rezistorom vhodnej velkosti. Sense vstup
stabilizatora sa pripoji az za rezistor. Jednoduche a velmi funkcne :-)
ISE vam vie odhadnut kolko to ma cele odoberat, ale tento udaj moze byt
znacne nespolahlivy lebo velmi zavisi na tom co fpga prave robi. Aj
rovnake fpga s roznymi datami moze mat velmi rozdielny odber.
b.