OT: Divoke chovani MySQL

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pondělí Červenec 4 21:08:40 CEST 2011

On 4.7.2011 20:56, HW CNCnet.info wrote:
> Vzhledem k tomu, ze mi tam tecou trvale data tak jsem mel svazane trochu
> ruce, uz jsem to ve skriptu rozdvojil a presmeroval nove inserty i do
> ciste tabulky.
>
> No to chovani co popisujete by to tomu odpovidalo. I presto, ze ten dotaz
> trva dlouho tak v 99% pripadu to nezpusobi ze by se tabulka zamkla tak ze
> neprojdou inserty, ale pak se najednou po nejake dobe stane, ze jsou
> inserty zalockovane a zacne se to stosovat a to je konecna.
>
> Jede to v MyISAM - INNO pro me nema vyznam, protoze je to celkem trivialni
> [...]
INNODB nelockuje celou tabulku ale jen jednotlive radky (ackoliv u me se to
chova divne, ale ja tam tech tabulek mam asi 70), kdezto MyISAM ano, takze i
pro vas by to melo byt v tomto rezimu prace lepsi. Zkuste a uvidite.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jabber/gtalk: yanek [at] mitranet. cz