OT: Divoke chovani MySQL

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 4 20:56:36 CEST 2011

Vzhledem k tomu, ze mi tam tecou trvale data tak jsem mel svazane trochu
ruce, uz jsem to ve skriptu rozdvojil a presmeroval nove inserty i do
ciste tabulky.

No to chovani co popisujete by to tomu odpovidalo. I presto, ze ten
dotaz trva dlouho tak v 99% pripadu to nezpusobi ze by se tabulka zamkla
tak ze neprojdou inserty, ale pak se najednou po nejake dobe stane, ze
jsou inserty zalockovane a zacne se to stosovat a to je konecna.

Jede to v MyISAM - INNO pro me nema vyznam, protoze je to celkem
trivialni aplikace - v podstate velka obri tabulka, ke ktere se jen
stale na konec pripisoujou nove zaznamy a nad tim se delaji pouze selecty.

--
S pozdravem
Radek Vicek