OT: Divoke chovani MySQL

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 5 08:55:07 CEST 2011

no ono ma vsechno sve ale - zrovna tohle resim ted v praci, zda v
pomerne velke tabulce, kam pristupuje radove stovky useru soubezne
(navic z ruznych SW), nezmenit zamykaci schema.
Problem je, ze nikdy nelze s urcitosti rict jak naroste rezie. Sice
uvolnite operace s tabulkou, ale muze neskutecne vzrust rezie serveru
pri manipulaci se zamky.

nicmene mam takove neblahej pocit, ze jsem neco podobneho kdysi davno
resil kdyz jsem prechazel na byvaly server - zda se mi, ze ma mysql
velky problem v okamziku kdy jsou data uvnitr tabulky fragmentovane -
nevim jak to ma mysql, ale treba Sybase ma data fyzicky ulozene podle
primarniho klice - mam skoro podezreni ze u mysql to tam je nahazene bez
ladu a skladu a i primarni klic se cte z index souboru

jinak mam jeste i podezreni zda v tom problemu nema prsty jeste i
filesystem - mam tam ted nove ext4 - predtim tam byl ext3

chjoo...

--
S pozdravem
Radek Vicek