MECH Polyfúzní svařování plastů

Pondělí Červenec 4 09:13:18 CEST 2011

No a já se chystám, jak z PPR budu dělat podlahové topení. Ale je to
nízkoenergetický barák, počet trubek trochu předimenzovaný a teplota by
měla být do 35 st.C (zdroj tepla bude TČ). a krátkodobě do 50 (zatopení
v krbu s výměníkem). S dilatací se tam musí počítat už při návrhu a
pokud jí chcete snížit (zhruba na polovinu), dávejte trubky Stabil s Al
fólií. Těch spojů nadělal spoustu a nikdy nebyl problém s těsností. Jen
kolegovi to jednou teklo - udělal spoj a když už to tvrdlo, vzpomněl si
že to potřebuje o 90 stupňů otočit. Tak tohle s tím fakt nedělejte.
Jinak to vydrží snad všechno. Těch 70 st.C je už na ty trubky skoro dost
- sice to vydrží, ale dost tam klesá životnost. Bojler budu ohřívat z TČ
na těch 50 st. a jednou za čas pro likvidaci legionely to elektrikou
ohřeju na 65. Myslím že těch 70 je zbytečně moc, mám dojem že nad 60
norma vyžaduje na výstupu bojleru směšovací ventil jako ochranu proti
opaření. Pokud vám jde o množství energie v bojleru, radši si kupte
větší bojler.
Anděl