MECH Polyfúzní svařování plastů

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červenec 4 10:14:03 CEST 2011

No podlahovku jsem delal z AlPex trubek a nevolil bych jinak - krasne se
to ohyba a cena neni nejak extremni...
Zrovna jsem jeden kus sady z aukra objednal, tak poreferuju az/jestli
prijde, clovek obcas potrebuje doma neco vody nekam natahnout ;-)
Tlaku a zivotnosti bych se nebal, bojler mam nastaveny taky na nizsi
teplotu, pro dilataci to chce nechat misto a treba delat pri delsich
kusech nejake dilatacni smycky (v silnejsi penove izolaci se to muze
hybat docela dostatecne.)