programovatelny oscilator cez USB

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 30 21:19:43 CET 2011

Já mám tohle :
http://sdr-kits.net/PAOKLT/PA0KLT_Leaflet.pdf a frekvence mi po
vypnutí a zapnutí zůstane.
Na stejné stránce nabízejí i něco podobného, jako máte
Vy ( programovatelné přes UISB) :
http://www.sdr-kits.net/USB/USB_Description.html
a tam se v návodu přímo chlubí tím, že jednou nastavený kmitočet
zůstane zachován i při vypnutí.
V článku k tomu vašemu syntetizéru jsem takovéto tvrzení nenašel, ale
nečetl jsem to důkladně
 a moje znalosti němčiny nejsou kdoví jaké.
Osobně bych napsal dotaz autorovi, jsem přesvědčen, že určitě odpoví.