programovatelny oscilator cez USB

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 30 20:08:29 CET 2011

vyzera ze ten procesor spravne nenastartuje oscilator po nabehnuti
napajania. Bud to funguje tak ze bud si ten procesor pamata posledne
nastavenie a po nabehnuti napajania ma naprogramovat oscilator, alebo
ulozi nastavenie do pevnej pamate oscilatora a po starte ho musi vyvolat
cez bit recall. Zjavne nieco z tohoto nerobi.
Moc sa mi nechce podrobne studovat datasheet a nemecky nerozumiem, ale
pozrel by som sa osciloskopom na komunikaciu medzi procesorom a
oscilatorom pocas nabehu napajania, ci to vobec nieco robi...
b.