HP LJ 5N spini

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 30 18:43:36 CET 2011

Zdravim,

mam takovy drobyn dotaz - mam doma HP 5N, tisknu na ni fakt jen obcas a
rozhodne nenatocim ani tisicovku stan za mesic, spis par desitek.

Kdyz jsem ji jako repasovanou kupoval, byl v ni toner od HP, vydrzel mi
nejake dva roky a pak zacal spinit, resp. dela pruhy prostredkem strany na
vysku, ale takove, ze pismena tam ztraceji kotrast a podklad je sedy.

OK, rekl jsem ze je to jasne, po takove dobe to chce novy toner. Tak jsem
objednal kompatibilni toner Xerox, po vlozeni byly stranky krasne ciste bile
s cernocernym textem.

A po nejakych zhruba trech mesicich je zase pulka stranky sedy text na
svetle sedem podkladu.

To je fakt tim, ze ten toner neprotacim, nebo se mi neco sype v tiskarne?
Tenhle efekt ale je opravdu zalezitosti toneru, nebo se pletu? Je tam nekde
neco, co by chtelo vycistit? Prece jen, tiskarna stoji a prasi se do ni.

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina