Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 21 00:48:28 CET 2011

Co zkusit www.speedtest.net? Třeba bude někde blízko něco vyhovujícího. Já
jsem se teď dostal na hodnoty 95/74Mbit, což je plně vyhovující (měřící
server je u UPC).
Jinak těch routerových distribucí, kdy člověk jenom kliká je daleko víc, z
hlavy třeba pfSense, IPCop a podobně. Tam člověk nemusí znát z linuxu/BSD
ani ťuk a jenom to nakliká...