Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 20 23:24:33 CET 2011

Hmm to je otazka - myslis ze ten HW za rok sezenes kdyz ti nedejboze
odejde? A pokud nesezenes tak ti je zaloha stejne nanic. Zalohovani je
otazkou jednoho kliknuti v rozhrani a ulozeni si souboru s nastavenim.

Ja ten linux nainstaluji v podstate na cokoliv. Po instalaci uz se to
chova jako ta tvoje krabicka - tedy treba s web rozhranim:

http://www.cncnet.info/galery/smothwall.png

predpokladam ze tohle asi na tvem routeru vsechno nerozbehas - treba
proxynu s 500MB cache (muzu klidne vic).
Navic nektere zalezitosti se automaticky updatuji - treba IDS pravidla.

Zalohovani je otazkou jednoho kliknuti v rozhrani a ulozeni si souboru s
nastavenim.

mimochodem co mas za router tedy a kolik stoji?

ja nikomu linux jen aby nedoslo k flame necpu, ale tohle jsou argumenty
cloveka co ten linux nezna - linuxu jsou hrozna kvanta distribuci a
nektere specializovane jsou proste velmi predvidatelne a propracovane -
neni to zadne laborovani - instalace Smothwallu je otazka 20 minut i s
vypalenim inst. CD.

co se tyka - rychlosti - nemam jak to zmerit - linku mam sice teoreticky
symetrickych 100Mbps, ale naznam zadny server proti kteremu bych to mohl
overit - maxima ktera jsem kdy domeril byly kolem tech 50Mbps s tim co
vidis zapnute.

--
S pozdravem
Radek Vicek