Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 21 08:54:06 CET 2011

No Speedtest.net je momentalne asi jedinej slusne pouzitelnej testovaci
web a udaje jsou z neho.

Me beha nejrychleji server v Linzi, ale posledni dobou se uz dost
pohorsil. Treba UPS v Praze mi udela download jen asi 9Mbps a upload 28Mbps.

Asi bude hodne zalezet na tom, kde zrovna sedite.

Jinak z IPcopu jsem prave presel na Smothwall - IPcop se posledni dobou
nejak zastavil ve vyvoji, ale chodil spolehlive to zase jo.

--
S pozdravem
Radek Vicek