Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 14 07:56:44 CET 2011

Zdravim,
  naprosty souhlas. V B43 mam med a nikdy jsem nemel problemy, v B400 hlinik
a je to otresne. Nejen, ze to zakmitava, ale jeste je to mikrofonicke a
vylozene to chrasti. Ale delat celou novou Cu formu se mi nechce, ikdyz mam
doma klubo presne toho dratu, kterym se to delalo.
  Zdravi Pavel.

> Elektronika byla opravdu dobra, jen nesmela byt degradovana kabelazi
> stinenou Al folii. Tyhle mely tendenci chytat nejakou rezonanci a samovolne
> si piskat. Ty co mely Cu puncosku to nikdy nedelaly. Stacilo pak pomackat
> kabelove svazky a piskani ustalo. Zvlastni, ze?
> JURP

>>> odklápí. Někde mám B400, což je překabátěná B4. Slabou stránkou bylo
>>> převíjení....