Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Pátek Leden 14 11:50:35 CET 2011

U řady B4 byl problém přímo s motorem, vydřely se ložiska. Bez řemínku
se točí volně, když na řemenici zatlačíte ve směru tahu řemínku, jde
ztuha. Při zatížení v ostatních směrech půjde dobře.. Motor drží na 3
šroubech, stačí o 120 st. pootočit. http://fonoklub.wz.cz/oprmg.html
Anděl