Re: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Leden 14 07:18:49 CET 2011

Elektronika byla opravdu dobra, jen nesmela byt degradovana kabelazi
stinenou Al folii. Tyhle mely tendenci chytat nejakou rezonanci a samovolne
si piskat. Ty co mely Cu puncosku to nikdy nedelaly. Stacilo pak pomackat
kabelove svazky a piskani ustalo. Zvlastni, ze?
JURP