USB prodluzka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 10 12:39:12 CET 2011

Tu sa prihodne stretava setrenie na strane PC (nemeria a neobmedzuje sa prud v USB napajani tak, ako sa podla normy ma) so setrenim na strane toho disku (nie je dorieseny slusne zdroj resp. metoda rozbehu) :-)

Jediny problem nastava s tymi predlzovackami, tri body setrenia je proste uz vela... ale poznas to, vyraz "funguje to" je silny.

Inak uprimne, korektne to riesit nie je vobec trivialne, treba nieco vediet aj o tych diskoch ze ako funguju a ako sa im da nejaky slusny rozbeh urobit, alebo naakumulovat dostatok energie do nejakeho kondu a to bude velke a tazke a len kvoli rozbehu - ak vobec take riesenie sa da urobit, tak sa neda predat. Teda samozrejme uplne korektne riesenie existuje, a tym je ten disk napajat externe, ale ukaz mi prstom cloveka co to bude robit (moj ramcek "predvojnovej kvality" ten napajaci konektor ma, ale nikdy som ho nepouzil, to som radsej strpel ze na niektorych pocitacoch nefunguje).

wek