USB prodluzka

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 10 12:29:28 CET 2011

Ani nie, ale toto mi pripada byt ako uz celkom slusne maso.
Ak sa prekracuju normy "s rozumom", tak sa to akosi da pochopit - aj
ked je to principialne aj prakticky nevhodne. Ale toto je take... co
ti ja viem, nejako je tu toho setrenia vela.
Asi ako ked mas obycajnu 230V predlzovacku... ked tam cinan zmensi
prierez vodica o 10% oproti tabulkovej hodnote, cert ho zober, da sa
to pouzivat. Ale ked tam uz zabudne dat treti, zemniaci, vodic a kolik
zostane nepripojeny (a ze aj take su), tak to uz je toho setrenia
vela.

J.S.