USB prodluzka

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 10 13:06:08 CET 2011

 10.1.2011, 12:58:30

IMHO to resini ani tak slozite nebude, ale momentalne to neni obchodne
zajimave (nase supernova generace disku s patentovanou technologiji
USB-Extra-Super, umoznuje bezproblemove .... ).
5V pouziva jenom motor, elektronika beztak jede na 3,3V takze staci
low-drop stabilik (+0,1$), trochu inteligentnejsi detekce poklesu
napajeni (+0,2$) a fw ktery na to vhodne zareaguje, tj. zpomalí
rozbeh, popr. snizi otacky misto toho aby to vyhodnotil jako chybu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz