Zenerky - Popular in asian designs

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 15:41:37 CET 2011

 6.1.2011, 15:04:15

Ano, opravdu jsem vas prispevek necetl dostatecne pozorne, za coz se
omlouvam. Ale to co jsem napsal, v mirne pozmenene podobe plati i pro
to spodni zapojeni.
Bezne tzv. zenerky pro napeti > cca 6V nevyuzivaji zeneruv ale
lavinovy jev, coz mimo jine vede k tomu ze dobre funguji i pri
proudech radove 10tky uA. Tedy zenerka 6,2V nejde jednoduse nahradit
zenerkou 2V.
I v tomto zapojeni muzete pouzit LM385 v provedeni 1,2V a 2,5V nebo
TL431 ktery ma minimalni proud cca 0,5mA.
A pokud jde o OZ, pri 3V je zarucena funkce i nejbeznejsi LM358,
TLC27L1, TS27L1 pri 2V napr. ICL7621, MCP6001, LM393, LM2903

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz