Zenerky - Popular in asian designs

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 6 14:53:39 CET 2011

Asi ste zle citali. Pisal som o scheme na spodku stranky. Riesim
odpojovac jedineho clanku, t.j. cca 3V (vo vseobecnosti povedzme az do
2.5V ak by som zapojenie niekedy potreboval aj pre Li-Ion). Pri tomto
napati uz OZ pouzit nejdu. Teda aspon tie, ktore poznam a splnaju
nejake naroky na nizky napajaci prud  :-)

miro