Dostaveni hodin DDS bylo Re: Rigol 1052E - prevodniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 2 09:10:38 CET 2011

Ale ja nemluvim o stabilite - ta je mi v podstate sumak - doma mame plus
minus porad stejne a i ted kdyz to zkousim tak je to ujete v podstate
stale o stejny kus (cca 4.7 promile - na 1MHz to je necelych 5kHz).
Potrebuji to dostavit absolutne coz bych musel i termostatovany
"bazmek". Jestli si pamatuji dobre tak tam mam osazeny oscilator 50MHz
takze nasobic neni prilis velky a tak to moc nelita.

--
S pozdravem
Radek Vicek