Re: Dostaveni hodin DDS bylo Re: Rigol 1052E - prevodniky

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Leden 2 09:14:38 CET 2011

no třeba tady u konkrétního typu to je napsané a má to jednotky ppm.
http://www.hcelectronics.cz/PDF/OCXO6.pdf

ppm chápu stejně jako procenta a promile jako poměrovou jednotku a může se týkat čehokoliv.

V té DDS je jen DIL14 oscilátor více to není specifikované. Já má zkušenosti z různýma DIL14 oscilátorama
vypreparovaných z PC šrotu a moc přesné to není. Určitě by to chtělo škrtnout pár nul, co to má na štítku.

Nevím jak to má udělané ten RIGOL, ale ta DDS se porovnávala s tím RIGOLem.

Honza