Dostaveni hodin DDS bylo Re: Rigol 1052E - prevodniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 2 10:16:04 CET 2011

Jen pro ilustraci...ted jsem pripichnul DDS na svuj jednoduchy citac (s
obycejnym krystalem za 10Kc), ktery jsem kalibroval asi pred 8 lety,
tusim tenkrat vuci nejakemu vysilaci.

Citac:  1.000.000Hz
DDS..:  1.004.660Hz
Rigol:    999.990Hz

Citac je rozjety na 1MHz vuci Rigolu o 10Hz coz beru jako vynikajici
shodu, ktera je nepodstatna. Je zcela evidentni, ze ujeta je DDS.

--
S pozdravem
Radek Vicek