OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 23 20:17:01 CET 2011

Ja jsem si zvykl na neznackovy dual sim z Ciny. Nema to OS, ale funkcne
je docela vychytany. Cena kolem 2000 Kc. Za vice nez rok pouzivani
spokojenost. Dokonce i vydrz stale kolem 2 tydnu.

Ted jsem se nachal zlakat kopii HTC s WM a opet s dual sim. Hlavne kvůli
navigaci. Je to skvela hracka. Uz tyden si s tim hraju a instaluji ruzne
aplikace. Jen nejak nemam odvahu dat do nej SIMky a zacit ho realne
pouzivat. Nektere veci mi prijdou trochu nedotazene. Napr. pustim si
hudbu do sluchatek, stahnu hlasitost a druhy den me nevzbudi budik,
protoze se zaroven stahla hlasitost i jemu...

Zdenek