OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Únor 23 13:09:52 CET 2011

Ja mam E1170, umi toho stejne malo jako E1120 (je o trochu lepsi), u
T-mobilu ho davali taky za korunu, novy se da koupit za 400-500 se
dvouletou zarukou, u samsungu pak za 750 bez tech T-mobile uprav.
Baterka mi vydrzi 3 tydny a vice - volam malo.
Uz za cca 1500 nabizi Samsung E2152 na 2 SIM.

Martin Hanek