Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Únor 23 20:33:07 CET 2011

Ja myslim ze realny kompromis je treba nokia e52 , vydrz kolem 3 - 5
dnu , navigace, wifi dokonce i jako ap, nema touch , slusny displej ,
3.5 jack , symbian... Ja prave driv pouzival jednoduche mobily jako
byli krizove siemensy nebo tyhle jednoduche nokie a zvykat si na e52
me ani nebolelo . Samozrejme ma milon dalsich funkci , baterka, mp3
prehravac proste cokoli co clovek chce.

snehulak