LED

Šula Miloš sula na rps.cz
Středa Únor 23 14:44:41 CET 2011

Ještě dotaz, jak chladíte ty 20W moduly ? Jen pasivně ?
Jsou to tyhle ?
http://www.dealextreme.com/p/prime-20w-2000-lumen-led-emitter-metal-plate-white-16-18v-42572

Miloš

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 23, 2011 2:13 PM
Subject: Re: LED

Ono na tohle plati neco o tom, ze "sediva je teorie..."

Co se tyka barevneho podani a ze ty bile jsou vhodne na osvetleni
exterieru...

kouknete se na tuhle fotku:
http://www.cncnet.info/galery/akvarium/celkovy_pohled.JPG

co vam prijde jako prirozenejsi pohled - ty zarivky 830 a nebo ledky
odpovidajici 865tce zarivce? vsimnete si ze fotka je vyvazena na bezne
svetlo v mistnosti (viz ten nezakryty bordel pod pravym akvariem a barvy
na predmetech)

stejne tak se naprosto nepotvrdilo, ze tam budou chybet barvy ve spektru
- ryby jsou vyrazne lepe barevne na pohled a i zelena na kytkach je
spickova a kytky pod tim rostou jak hrom - kazdy tyden vyhazuju kybl kytek

co se tyka 3W LED tak maji teplotu 35stC - problem mam zatim jen s temi
20W moduly proto je chci chladit vodou

myslim ze nez zonglovat s tim jake jsou teoreticke ucinnosti svetelnych
zdroju (to ze zarivka ma 100lm/W je hezke ale kdyz to sviti tam kam
nema...) je dulezitejsi finalni efekt a ten je u LED v realu pro me
nezpochybitelnej - to ze LED nejsou pouzitelne na nasvicovani akvarii my
vysvetlili na akvaforu - teoretickych duvodu proc to nejde uvedli vic
nez dost - presto mi ty akvaria prospivaji, nevyslo to draz nez zarivky,
je to jednodussi a bezpecnejsi

zatim jak pisu je jedina nejistota a tou je zivotnost

Radek Vicek