LED

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 23 14:59:46 CET 2011

Nejsou z DX ale "vypadaji" podobne - ja je kupoval pred rokem an ebay a
vysly mne v te dobe na cca 400Kc kus - kupoval jsem 5ks. Ty moje mely
povoleny proud az tusim 1800mA a udanou svitivost 1600lm pri 1400mA.
Takze v realu jedou pokud si pamatuji asi na 17W.

Chladim je pasivne - cele svetlo je ale 1mm plachta hliniku o rozmerech
90x50cm a v mistech kde jsou ty moduly jsou zdruhe strany prisroubovany
pasivy z CPUcek - teplotu jsem nemeril, ale ruku na tech pasivech
udrzim, ale neni to prijemne - odhaduji tak 45-50st - musim holt koupit
nerez trubku a zavest tam tu filtracni vodu.

Jinak z hlediska akvaria jsem to neodhadl dobre - bylo by lepsi pouzit
misto 2x20W radeji 4x10W - jednak kvuli distribuci svetla po akvariu a
take kvuli tomu chlazeni. Cenove to vyslo uplne stejne 5x20 nebo 10x10W.

Radek Vicek