OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...***

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 22:30:06 CET 2011

Přesně tohle jsme udělali, jenomže od Policie dnes přišlo, že je vše v
pořádku... a že pokud dotyčná osoba kartu s PINem dostala od majitele s
požehnáním výběru, tak nejde o žádný trestný čin :-(
No, mě se to nějak nelíbí, proto sháním informace a chci jim to hodit z5
na hlavu.  Prostě si myslím, že ty výběry byly neoprávněné i kdyby si to
majitel karty momentálně ležící na lůžku 10x přál. Jestliže chtěl peníze
darovat, šlo to udělat naprosto "legálně" že?
JaKub