OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...***

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 22:06:35 CET 2011

Zkuste zajít za nějakým právníkem v okolí s tím, že potřebujete radu, ne
zástup, a předem se s ním dohodněte na ceně. Budete ale muset přesně
popsat jak se ten cizí člověk k té kartě a pinu dostal či mohl dostat.
Řekl bych, že pokud bude aspoň trochu slušný, že Vám řekne zda má cenu
se přít, případně podat na Policii oznámení o podezření ze spáchání
trestného činu na konkrétního pachatele.
S pozdravem,
		Miloš Dašek