OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Únor 8 10:16:38 CET 2011

Ak to ma byt rodina geretov a k tomu nejaka "nastavovacia" krabicka,
tak je to ina forma riesenia cez seriovy port, ktory bol (je)
akym-takym standardom.

Otazna je celkova cena cielovych geretov.
Samozrejme je tlak na cenu vzdy...ale casto vyurobcovia v ramci dodavky
dodaju "kabel" - co moze byt kus 8 vodicoveho plocheho vodica s RJ-ckami
a pripadne prevodnik na DB9.
Prevodnik USB na seriak sa da kupit radovo do 10E v kusovke na Slovensku
ako koncovy vyrobok. Ak by to bol kus plosaku apod. tak by to bolo
lacnejsie.
Ak by vysledna cena cieloveho geretu bola v porovnani s takymito
pridavnymi nakladmi velka, mozno by to bolo priechodne.

K rychlovarnej kanvici za 10 E asi nie ;-(

DHCP by som tiez nevidel ako celkom univerzalne riesenie, kedze v sieti
nemusi byt ziadny DHCP server a kvoli oziveniu nejakeho zariadenia
riesit instalaciu/nastavenie DHCP servera je trochu overhead.

Dodo