OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Únor 8 10:55:38 CET 2011

Ja si nedokazu zas predstavit, ze BFU ma doma pocitace v siti a nema
tam router s DHCP.
Pokud jde po pripojeni do seriaku, tak to by ten kavovar musel stat
vedle pocitace (neni problem po dobu konfigurace), ale uzivatel bude
muset bud telnetovat, nebo mit nejaky program, zjistovat co za port se
mu to vlastne v pc objevilo... Displej by byl nezavisly na OS. K
nastaveni by bylo potreba jen browser a DHCP.
Pokud jde o pripojeni k jedinemu pocitaci, tak tam uznavam, ze se BFU
bude muset precist prilozeny navod jak nastavit IP na pocitaci. V
nepritomnosti dhcp by greret zobrazil IP z rozsahu 192.168.x.x a
uzivatel by si musel nastavit IP ze stejneho subnetu.
Router dneska stoji par stovek, tak by BFU musel zvazit, jestli se mu
to vyplati nebo ne. Routry maji zapnute DHCP prednastavene, neni
potreba nic resit.
Ale samozrejme si nenarokuju patent na nejlepsi reseni ;)

PK